Direktlänk till inlägg 26 oktober 2007

mamma

Av Vanja - 26 oktober 2007 02:45

Du finns i mig, jag är för evigt en del av dig
kommer aldrig glömma!
Hur hårt livet än slår och river mina sår
vet jag att du finns där och torkar varje tår,
Sorgen må va stor men saknaden störst
Finns inget som kan ersätta din röst
Ditt skratt ditt leenden
för evigt i mitt minne
Hur jag känner dig i mitt sjätte sinne.
Känner din hand stryker min kind
lika svagt som en sommar vind.
Men jag vet jag känner du är här
älskar mig och precis som jag aldrig glömmer dig!
..........................

........................................................................
Så orättvist livet kan vara!

Mamma jag älskar och saknar dig så, varje tår är en smärta så fruktansvärt svår
vill se känna och höra, ha dig här beröra, saknad så stor finner inga ord,
inte ett ord skulle ge den rättvisa, rättvist var det sista allt detta var när du tog ditt sista andetag.
Vet att det är bättre där du är, men vill så gärna om så bara för en stund ha dig här.
Min mamma är för evigt borta...
Lotta Hansson 521101-061026
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vanja - 10 december 2009 08:33

Har inte sovit en blund inatt pga oron över f-kassans nya regler, eller snarare regeringens nya lagar, att behöva sitta och vara konstant orolig, rädd att telefonen ska ringa, orolig vad som kommer med posten... Nä fy fan va detta är jobbigt. Är så...

Av Vanja - 10 december 2009 02:52

FRU REINFELDT VAD HAR DU I DINA TANKAR SKULLE INTE DU SKÖTA VÅRDEN MED SILKES HANSKAR? UNDRAR VAD SOM HÄNDE MEN VÅRDEN SEDAN DU TOG ÖVER DEN BLEV VISST LIKA ÖDE SOM NÄR FÅGLARNA FLUGIT SÖDER INGEN HJÄLP FINNS OAVSETT VILKEN SORTS ...

Av Vanja - 10 december 2009 02:48

DOM GAMMLA DOM SLITNA DOM TRASIGA ORD SOM TALAS FRÅN FOLKET SOM NI VALDE ORDEN SOM EKAR OM OCH OM IGEN HUR FATTIGA BLIR FATTIGARE NÄR VÅR REINFELD LEKER SNÄLL SNÄLL MOT DE RIKA SOM ALLTING REDAN HAR OND MOT DOM ARBETSLÖSA OCH ENSAMA MED BAR...

Av Vanja - 10 december 2009 02:34

Det skulle bli bättre, det skulle gå framåt.. det blev bättre, det gick framåt... Men varför kunde det inte fortsätta? varför drogs mattan undan under mig? Varför fick jag inte fortsätta vara lycklig... Har hört att man gör sina val, men jag valde in...

Av Vanja - 10 december 2009 02:01

Jag blir så frustrerad av hur det talas om att ALLA ska/kan jobba , jag är kroniskt sjuk, har inte den möjlighet att ta/få ngt jobb, ingen som skulle anställa mig eftersom jag varit sjuk sedan jag var 14år hur skulle jag vara attraktiv på arbetsmarkn...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards